مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-11سياسي

گیلان آماده میزبانی از 8 شهید گمنام / برگزاری مراسم وداع در محل های خاکسپاری


استان گیلان تقاضای پذیرش هشت شهید تازه تفحص شده را به ستادکل نیروهای مسلح داده که تاکنون پیکر مطهر چهار شهید گمنام تفحص شده برای ورود به گیلان نهایی شده و تلاش ها برای اخذ موافقت جهت میزبانی از چهار شهید دیگر ادامه دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار گیلان گفت: استان گیلان تقاضای پذیرش هشت شهید تازه تفحص شده را به ستادکل نیروهای مسلح داده که تاکنون پیکر مطهر چهار شهید گمنام تفحص شده برای ورود به گیلان نهایی شده و تلاش ها برای اخذ موافقت جهت میزبانی از چهار شهید دیگر ادامه دارد.

سرهنگ حسن حبیبی در گفت وگو با ایسنا، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را روز شهدای گمنام دانست و اظهار کرد: سال گذشته شاهد تشییع و تدفین سه شهید گمنام در استان گیلان بودیم و امسال نیز میزبان شهدای گمنام خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان با 26 آذرماه سال جاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را در گیلان داریم افزود: استان گیلان تقاضای پذیرش هشت شهید تازه تفحص شده را به ستادکل نیروهای مسلح داده که تاکنون پیکر مطهر چهار شهید گمنام تفحص شده برای ورود به گیلان نهایی شده و تلاش ها برای اخذ موافقت جهت میزبانی از چهار شهید دیگر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان آماده میزبانی از 8 شهید گمنام / برگزاری مراسم وداع در محل های خاکسپاری

گیلان آماده میزبانی از 8 شهید گمنام / برگزاری مراسم وداع در محل های خاکسپاری